Przepraszamy,
ale wykryliśmy problem
z Twoją przeglądarką.

Używasz nieaktualnej i nie wspieranej przez
producenta wersji przeglądarki, co może
skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem
treści. Jeśli widzisz ten komunikat może
to również oznaczać, że masz włączony tryb
zgodności. Zobacz jak go wyłączyć

Zapraszamy po wykonaniu
aktualizacji:

Koszty dostawy w GRENE.pl

  1. Klient może wybrać następujący sposób odbioru lub dostawy towaru:
    1. paczka kurierska do 30 kg (TNT Express sp.zo.o.)
    2. paczka kurierska pobraniowa do 30 kg (TNT Express sp.zo.o.)
    3. paczka kurierska powyżej 30 kg (Schenker Sp. z o.o.; Raben Polska Sp. z o.o.)
    4. paczka kurierska pobraniowa powyżej 30 kg (Schenker Sp. z o.o.; Raben Polska Sp. z o.o.)
    5. paczka pocztowa do 30 kg (Poczta Polska SA)
    6. paczka pocztowa pobraniowa do 30 kg (Poczta Polska SA)

Dla zamówień o potwierdzonej wartości powyżej 1500 zł brutto - koszty transportu pokrywa GRENE
Dla zamówień o potwierdzonej wartości poniżej 1500 zł brutto - koszty transportu pokrywa KLIENT

2. Ewentualne koszty dostawy zostaną wskazane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i przedstawiają się następująco: 

a. paczka pocztowa (Poczta Polska SA)

Waga 1 paczki

Przedpłacona 

Za pobraniem

Do 1 kg

12 zł brutto

16 zł brutto

1 - 5 kg 14 zł brutto 18 zł brutto

5 - 10 kg

16 zł brutto

20 zł brutto

10 - 30 kg

18 zł brutto

22 zł brutto

      ii. Pod pojęciem paczka pocztowa rozumie się w przypadku paczki pocztowej wysyłanej za pośrednictwem 

Poczty Polskiej SA

     opakowanie, którego objętość nie przekracza 0,1 m3. Maksymalny wymiar paczki to długość 600 mm, szerokość 400 mm, wysokość 400 mm.

b. paczka kurierska (TNT Express sp.zo.o.)

Waga 1 paczki

Standard

Pobranie

Do 10 kg 21 zł brutto 25 zł brutto
Do 20 kg 22 zł brutto 26 zł brutto

Do 30 kg

23 zł brutto

27 zł brutto

c. paczka kurierska powyżej 30 kg (Schenker Sp. z o.o.; Raben Polska Sp. z o.o.)

Waga 1 opakowania

Standard

Pobranie

Do 60 kg 56,58 zł brutto 60,58 zł brutto
Do 90 kg 84,87 zł brutto 88,87 zł brutto

Do 120 kg

113,16 zł brutto

117,16 zł brutto

Do 150 kg

141,45 zł brutto

145,45 zł brutto

Do 300 kg

226,32 zł brutto

230,32 zł brutto

Do 600 kg

311,19 zł brutto

315,19 zł brutto

Powyżej 600 kg

396,03 zł brutto

400,03 zł brutto

d. ZASTRZEŻNIE! Towary oznaczone w opisie "UWAGA! Produkt o dodatkowej opłacie za wysyłkę - 24.60 zł" wymagają dodatkowej opłaty do kosztów dostawy związanej z transportowaniem przesyłek ADR, ciekłych, długich, ciężkich, itp. w wysokości 24,6 zł brutto za całe zamówienie - przy zamówieniu kilku tak oznaczonych towarów powyższa opłata dodatkowa jest naliczana tylko jedna raz.

3. Na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę składają się: czas kompletowania zamówienia i czas dostawy przesyłki.

  1. Czas kompletowania zamówienia wynosi do 2 dni roboczych, z tym że Zamówienia złożone i przyjęte do realizacji do godz. 14:00 w dni robocze są realizowane w tym samym dniu. Czas ten należy liczyć w następujący sposób:
    1. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od momentu zawarcia umowy zgodnie z § 3 do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów;
    2. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów.
  2. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu odbioru lub dostawy towaru wybranego przez Klienta:
    1. Paczki kurierskie dostarczane są w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych
    2. Paczki pocztowe dostarczane są w ciągu deklarowanych 3 dni roboczych
  3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, umowa powinna zostać wykonana przez Sprzedawcę w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez Klienta oświadczenia woli o zawarciu umowy.

4. Uwagi dotyczące odbioru towaru:

  1. paczka pocztowa (Poczta Polska SA)
    1. Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (awizo) i należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni (od dnia następnego po dniu doręczenia awiza) do najbliższego Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania. Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu Sprzedawcy.
  2. paczka kurierska (DHL Express (Poland) Sp. z o.o.Schenker Sp. z o.o.; Raben Polska Sp. z o.o.)
    1. Paczki/drobnica/paleta dostarczane są pod wskazany adres. w przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę, jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada. W przypadku braku odbioru przesyłka zwracana jest do Sprzedawcy.
  3. PAMIĘTAJ, że po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia masz prawo zbadać stan przesyłki przed jej odbiorem od przewoźnika.
  4. PAMIĘTAJ, że jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia to przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.
  5. PAMIĘTAJ, że jeżeli po wydaniu przesyłki zauważysz ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, to masz prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.
  6. PAMIĘAJ, że przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
    1. szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
    2. zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
    3. ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
    4. szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

5. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną. 6. Ceny wszystkich towarów uwidocznionych na stronie Sklepu internetowego podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawierają jednak kosztów przesyłki, które są wskazywane w trakcie składania zamówienia. 7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 8. Klient dokonuje płatności w następującej formie:

  1. płatność przy odbiorze przesyłki (dla przesyłek za pobraniem)
  2. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy
  3. płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PAYU.pl (przykładowe dostępne sposoby to: karta płatnicza online; przelew tradycyjny – blankiet; mTransfer; Przelewy24 BZWBK; Płacę z Inteligo; Płać z ING; Płacę z iPKO).