Przepraszamy,
ale wykryliśmy problem
z Twoją przeglądarką.

Używasz nieaktualnej i nie wspieranej przez
producenta wersji przeglądarki, co może
skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem
treści. Jeśli widzisz ten komunikat może
to również oznaczać, że masz włączony tryb
zgodności. Zobacz jak go wyłączyć

Zapraszamy po wykonaniu
aktualizacji:

 

JAKA JEST MINIMALNA KWOTA ZAMÓWIENIA

Minimalna wartość zamówienia wynosi 25 zł.

 

 CHCĘ USUNĄĆ KONTO. JAK TO ZROBIĆ?

W celu usunięcia konta, skontaktuj się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 

801 000 174 lub mailowo na sklep@grene.pl

 

MAM PROBLEM Z ZALOGOWANIEM SIĘ DO KONTA. CO MOGĘ ZROBIĆ?

 

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować – prosimy o kontakt z infolinią t, na pewno pomożemy

 

W JAKICH GODZINACH MOGĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA?

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 7-30 -16-00

 

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ PRZESYŁKĘ W SOBOTĘ?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

 

CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ, ŻEBY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będziesz miał możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych.

 

CZY ZA ZAKUPY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?

Oczywiście. Na ścieżce zakupowej na kroku dane zamawiającego wybierz opcję FIRMA.

 

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pracownik sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu.

 

CZY MOGĘ WYSŁAĆ ZAMÓWIENIE NA INNY ADRES NIŻ PODANY W MOIM

KONCIE KLIENTA?

Zamówienie możemy wysłać na dowolny adres wskazany na ścieżce zakupowej. Na kroku dane adresowe wybierz Adres dostawy inny niż dane zamawiającego

 

CZY PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA MOŻE ZŁOŻYĆ ZA MNIE ZAMÓWIENIE?

Pracownik Biura Obsługi Klienta nie ma możliwości przyjęcia zamówienia w imieniu Klienta. Wszystkie transakcje przyjmowane są drogą elektroniczną, poprzez samodzielne przeprowadzenie zakupu na stronie sklepu www.grene.pl

 

CO MAM ZROBIĆ JEŚLI OTRZYMAM USZKODZONĄ PACZKĘ?

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.
Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.
W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

 

JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?

Czas wysyłki zależny jest od usługodawcy dostarczającego nasze przesyłki.

  • KURIER TNT
    Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 18 – nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.
    Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone
  • W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH POWYŻSZE TERMINY MOGĄ ULEC WYDŁUŻENIU, O CZYM KLIENT BĘDZIE INFORMOWANY PRZEZ OBSŁUGĘ SKLEPU NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE.

 

JAKĄ METODĘ PŁATNOŚCI WYBRAĆ?

www.grene.pl  ofertuje następujace metody płatności:
– płatność on-line. Wybierając tą metodę płatności możesz zapłacić kartą kredytową, przelewem elektronicznym lub zwykłym przelewem bankowym.

 

           -  płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy

 

            – pobranie. Wybierając opcję płatności za pobraniem za przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze

 

 JEŚLI FIRMIE KURIERSKIEJ NIE UDAŁO SIĘ DOSTARCZYĆ PACZKI ZA PIERWSZYM RAZEM ?

 

W przypadku gdy skuteczne doręczenie przesyłki jest niemożliwe. TNT postara się pozostawić pod adresem odbiorcy wiadomość o podjętej  próbie doręczenia.

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po dwóch  próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Magazynu Grene

 

.

Newsletter

Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowościach i rabatach