Przepraszamy,
ale wykryliśmy problem
z Twoją przeglądarką.

Używasz nieaktualnej i nie wspieranej przez
producenta wersji przeglądarki, co może
skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem
treści. Jeśli widzisz ten komunikat może
to również oznaczać, że masz włączony tryb
zgodności. Zobacz jak go wyłączyć

Zapraszamy po wykonaniu
aktualizacji:

 

1. Przy jakiej płatności najszybciej wysyłacie towar?

Do 24 godzin roboczych wysyłamy zamówienia złożone z formą zapłaty PayU. Są one realizowane w pierwszej kolejności. Zamówienia za pobraniem wysyłamy do 48 godzin roboczych.

 

2. Czy otrzymam fakturę VAT za zakupy w Sklepie internetowym?

Oczywiście. Wystarczy przy wypełnianiu danych do dostawy zaznaczyć pole Firma oraz podać dane potrzebne do wystawienia faktury. Zostanie ona przygotowana i dołączona do towaru.
W przypadku zamówienia z opcją zapłaty PayU, faktura wysyłana jest Pocztą lub na życzenie przesyłamy ją drogą mailową.

 

3. Czy przesyłka zostanie dziś wysłana?

Aktualnie najkrótszy termin wysyłki z magazynu złożonego zamówienia to do 24 godzin roboczych. Priorytet mają zamówienia złożone z wybranym sposobem płatności: PayU. Jeśli takie zamówienie jest złożone do godziny 9:00 staramy się by zostało ono wysłane jeszcze tego samego dnia.

4. Czy jest możliwość odbioru własnego?

Nie ma takiej możliwości.

 

5. Czy jest możliwość zamówienia produktu przez telefon?

Jest, ale takie zamówienie i tak musi zostać potwierdzone drogą mailową. Przygotowujemy wówczas ofertę dla produktów, którymi są Państwo zainteresowani, przesyłamy ją na podany adres mailowy i realizujemy dopiero po otrzymaniu odpowiedzi z akceptacją oferty i wszystkimi danymi teleadresowymi. Takie zamówienie może być zrealizowane tylko z formą płatności: przedpłata lub pobranie. Nie ma możliwości zamówienia w tym trybie z formą zapłaty: PayU.

 

6. Czy rejestracja w sklepie (założenie konta) jest niezbędna do złożenia zamówienia?

Nie. Można składać zamówienia również jako tzw. gość, czyli bez potrzeby rejestracji. Posiadanie konta wiąże się jednak z kilkoma zaletami, patrz pkt 7.

 

7. Po co mi konto w sklepie?

Po założeniu konta w sklepie Grene.pl i będąc zalogowanym klient może:

-  przypisać sklep stacjonarny, dla którego będzie wyświetlana dostępność każdego z oglądanych produktów,

- korzystać z historii swoich zakupów (ułatwia to odnalezienie i ponowne zamówienie ponowie tego samego produktu),

- nie musi przy każdym zakupie wpisywać danych zamawiającego i adresu dostawy,

- produkty wrzucone do koszyka będą w nim do momentu ich zakupu bądź usunięcia

- może korzystać ze schowka, w którym może przechowywać interesujące go produkty.

 

8. Czy produkt można odebrać w sklepie stacjonarnym?

W chwili obecnej nie ma możliwości odebrania towaru zamówionego w sklepie internetowym w sklepie stacjonarnym. Ale wiemy, że Państwu na tym zależy i pracujemy nad wprowadzeniem tej możliwości.

 

9. Czy produkty dostępne w sklepie internetowym są też w sklepach stacjonarnych?

Każdy produkt znajdujący się w ofercie sklepu internetowego może być kupiony w sklepie stacjonarnym. Aby sprawdzić dostępność wybranego produktu w sklepie stacjonarnym wystarczy otworzyć kartę produktu i kliknąć w: „Sprawdź inne sklepy  >”.

Jak sprawdzić dostępność produktu w sklepach stacjonarnych

Pojawi się nowe okno, w którym po wpisaniu nazwy lub kodu pocztowego miejscowości, w której Państwo jesteście  wyświetlony zostanie najbliższy sklep z informacją czy poszukiwany produkt jest w nim do kupienia.

Okno do wyszukania sklepu stacjonarnego z poszukiwanym produktem

 

10. Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Tak, pod warunkiem, że nie jest w trakcie realizacji lub nie zostało jeszcze zrealizowane. W takich przypadkach prosimy o szybki kontakt telefoniczny w godzinach pracy obsługi sklepu od 7:30 do 16:00 pod nr telefonów: 63 246 44 74 lub 801 000 174.

 

11. Jakie będą koszty dostawy?

Koszt dostawy ściśle zależą  od wagi produktów. Wagę każdego produktu podajemy na karcie produktu. Najniższy koszt dostawy wynosi 12 zł dla przesyłek o wadze do 1 kg za pomocą Poczty Polskiej (dostawa w trybie kurierskim). Szczegóły

 

12. Czy jest możliwa forma zapłaty przelewem po otrzymaniu towaru?

Jest, ale tylko dla klientów prowadzących działalność gospodarczą.  W takim przypadku wymagamy wcześniejszego kontaktu telefonicznego, dostarczenia dokumentacji dla prowadzonej działalności gospodarczej  a decyzję o odroczonej formie płatności wydajemy po sprawdzeniu historii działalności gospodarczej w Krajowym Rejestrze Dłużników. 

 

13. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia wynosi 10 zł.

 

14. Jak sprawdzić czy towar jest w magazynie?

Produkty dostępne w magazynie są oznaczone słownie: „Produkt dostępny” i kolorystycznie: paskami w różnych kolorach oznaczających wielkość stanu magazynowego:
- zielony – wysoki stan magazynowy
- żółty – średni stan magazynowy
- czerwony – ostatnie sztuki w magazynie
Produkty niedostępne w magazynie mają czerwony opis: Produkt niedostępny. 
Jeśli jesteś zainteresowany jego zakupem zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem przesyłając na adres: sklep@grene.pl nr katalogowy produktu lub link i pytanie o to kiedy będzie ponownie do kupienia.